luni, 6 iulie 2009

victorita dutu pictura 30

2 comentarii:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand, draga Victorita, imi pare rau ca te-am dezamagit!Sincer!!! Daca iti vine sa vomiti, te rog, mai intai ia un metoclopramid. Dupa ce-ti trece, pune mana si invata limba romana, ca te faci de rahat in ultimul hal!!!

    Daca eu fac pictura erotica si tu imi spui ca am fost violat... tu care pictezi copii, ce esti????
    Dupa felul in care te-ai exprimat imi dau seama ca habar n-ai de estetica si de nimic din substructura unui demers artistic. Esti incapabila sa intelegi si toate aceste se rasfrang si in "arta" ta stereotipata si cliseistica. In loc sa jignesti oamenii, mai bine ai pune mana si ai studia desenul si cartile de specialitate... poate atunci, cand nu vei fi de acord cu un anume demers artistic, in loc sa apelezi la vocabularul de shantierist manelist de duzina, vei reusi sa folosesti un limbaj plastic prin care sa-ti expui dezacordul.
    Numai bine!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere